Bine ai venit!
Îți mulțumesc că ți-ai făcut timp să ajungi pe pagina mea.
Eu sunt Carmen Cojan si aș începe prin a spune că iubesc să interacționez cu copiii și să ofer îndrumare și suport parinților la inceput de drum.
Sunt mama unui Ghiduș care este inspirația și motivația mea de fiecare zi și căruia îi sunt recunoscătoare pentru toata împlinirea.
Studiile mele sunt în domeniul psihologiei și al educației absolvind ca șefă de promoție în cadrul Universitații Babeș-Bolyai.
Pregătirea mea profesională este de Specialist în Educație Timpurie 0-3 ani, Educație parentală, Puericultură, Consiliere educațională și de familie, formator acreditat de Ministerul Educației.
La nivel internațional am aprofundat specializarea în educații alternative pe categoria de vârstă 0-3 ani în ceea ce privește
- autonomia și joaca copiilor,
- dezvoltarea motorie liberă,
- îngrijirea copiilor mici,
- crearea situațiilor de învățare pentru copii și bebeluși,
- înțelegerea limbajului comportamental și emoțional a copiilor mici;
- organizarea eficientă a spațiului/ camerei de joacă a copilului;
- formarea independenței în perioada 0-3 ani;
- importanța jocului în dezvoltarea neuronală a copilului mic;
Ajut părinții la început de drum să își înțeleagă copilașii și să își clădească o relație armonioasă și autentică cu aceștia.
Mai exact sunt fondatorul a două proiecte educaționale naționale. Primul proiect vizează educația timpurie și se adresează copiilor din grupa de vârstă 0-3 ani și poartă numele de Ghidușel- centru educațional pentru copii și bebeluși 0-3 ani. Cel de al doilea proiect privește educația parentală. Prin acest proiect îmi doresc să ghidez și să ofer ajutor părinților la început de drum.
MISIUNEA
Misiunea mea este:
- de a-i însoți pe părinți în procesul de creștere a copilului,
- de a furniza cunoștințe și instrumente parentale,
- de a crea cadrul sigur pentru ca părinții să poată aplica ceea ce au învățat în relaționarea cu copilul.
- de a ghida părinții să își găsească propriul model de educație parentală, adaptat copilului și familiei.
VIZIUNEA
Îmi doresc că educația parentală:
- să pornească de la acceptarea imaginii realiste a provocărilor de zi cu zi din viața de părinte
- să fie o educație privită în ansamblul părinte-copil,
- să includă ambele perspective, atât pe cea a copilului, prin educația timpurie 0-3 ani, cât și pe cea a părintelui, cel care își asumă un nou rol și trece prin toate transformările care apar.
VALORI
Ceea ce fac este despre mine și despre filosofia modului meu de a trăi.
Valorile mele sunt valorile acțiunilor mele: iubirea, siguranța și îngrijirea cu respect.
- IUBIREA este calitatea primordială, stă la baza a tot ceea ce suntem.
- SIGURANȚA este sentimentul cu care copilul are nevoie să fie înconjurat.
- ÎNGRIJIREA cu RESPECT este empatizarea cu nevoile și trăirile copilului mic.